Prin intermediul site-ului, CE DELICII CATERING SRL (în continuare denumită CEDELICII) oferă servicii privind plasarea de comenzi și livrarea produselor din meniul afișat pe site în conformitate cu zonele de livrare disponibile (municipiul Tg.-Mureș și localități învecinate).

1. Informații privind comanda

Puteți plasa comenzi prin intermediul site-ului nostru în cadrul programului de lucru, de luni până duminică, între orele: ….

Pentru a beneficia de produsele de pe site este necesară efectuarea unei comenzi minime în valoare de 20 lei pentru livrări pe raza mun. Tg.-Mureș. Pentru comenzi cu livrare în localitățile adiacente municipiului Tg-Mureș vă rugăm să consultați lista zonelor de livrare disponibilă aici (se va insera un link care va deschide pagina cu valoarea comenzii minime/zona de livrare).

După plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului, vă vom trimite un email / SMS de confirmare a faptului că a fost primită și acceptată comanda dumneavoastră care va conține și timpul de livrare a comenzii.
Vă rugăm să vă asigurați că ne-ați furnizat un număr de telefon și adresă de e-mail corecte, având în vedere că acesta este modul în care vom comunica cu dumneavoastră cu privire la comanda dumneavoastră, și să verificați secțiunea de spam a serviciului dumneavoastră de e-mail dacă nu primiți e-mailul de confirmare.
De asemenea, vă rugăm să vă asigurați că ați furnizat o adresă de livrare corectă și completă pentru a asigura faptul că produsele comandate ajung în locația corectă.
Dacă nu deschideți ușa sau nu puteți fi contactat telefonic la sosirea personalului de livrare la adresa dumneavoastră, personalul de livrare își rezervă dreptul de a părăsi spațiul, și CEDELICII își rezervă dreptul de a recupera de la dumneavoastră orice daune pe care CEDELICII le poate suferi.

CEDELICII urmărește să ofere un serviciu de calitate și, ca atare, vă solicităm să ne contactați utilizând datele de contact din secțiunea corespunzătoare din cadrul site-ului în cazul în care există o problemă cu produsele dumneavoastră. Este deosebit de important pentru noi ca acestea să respecte standardele noastre și să ne ajute să păstrăm o bună reputație cu utilizatorii noștri.

Pentru a plasa o comanda, vi se poate solicita în mod expres să fiți de acord cu Termenii și Condițiile de Utilizare, respectiv cu Politica de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal. Continuând să utilizați serviciile confirmați faptul că sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare („Consimțământ Expres”). CEDELICII poate păstra consimțământul dumneavoastră expres ca dovadă a acordului dumneavoastră. Deși doar unele dintre servicii pot necesita consimțământul expres, nu trebuie să utilizați niciunul dintre servicii decât dacă sunteți de acord cu Termenii și Condiții de Utilizare și cu Politica de confidențialitate și protecție a datelor cu caracter personal.

2. Produsele

Produsele oferite prin intermediul site-ului pot varia în funcție disponibilitate. Ne angajăm să livrăm produsele din meniul afișat pe site în limita disponibilității acestora.

Meniul zilei va fi livrat în limita cantității disponibile, de luni până vineri, în intervalul orar

Vă rugăm să luați cunoștință de faptul că CEDELICII va depune toate eforturile pentru a asigura în permanență disponibilitatea produselor afișate pe site și, de asemenea, pentru a respecta termenul de livrare comunicat dvs. la confirmarea comenzii; cu toate acestea, termenele de livrare pot fi afectate de factori în afara controlului acestuia și, prin urmare, nu pot fi garantate. Vom face tot posibilul pentru a vă informa dacă luăm cunoștință de o întârziere neașteptată în ceea ce privește livrarea comenzilor către dvs.

Este responsabilitatea dumneavoastră să ne informați odată cu plasarea comenzii în cazul în care suferiți de o alergie. CEDELICII nu poate garanta că produsele vândute sunt fără alergeni.

3. Stimulente.

CEDELICII poate oferi credite în scopul achizițiilor viitoare, discount-uri la comenzi și produse gratuite (în general „Stimulente”) pentru comenzile pe care le plasați online. Fiecare Stimulent poate avea o dată de expirare și reguli specifice care stabilesc dacă Stimulentul poate fi solicitat spre utilizare la o comandă conform „Regulilor privind Stimulentele” aplicabile fiecărei campanii promoționale pe care o vom derula. În cazul în care, pentru un Stimulent acordat nu este specificată o dată de expirare, CEDELICII își rezervă dreptul de a retrage oricând oferta, la libera lor alegere.

Detaliile privind un Stimulent aplicabil vor fi afișate pe pagina de finalizare a comenzii pentru a fi vizualizate de dumneavoastră.

Unele Stimulente pot fi utilizate doar o singură dată pentru un utilizator. Dacă ați utilizat un stimulent cu utilizare singulară pentru o comandă și respectiva comandă este anulată din orice motiv, veți avea dreptul de a solicita respectivul stimulent spre utilizare la o altă comandă cu condiția ca Regulile privind Stimulentele și data expirării să fie respectate și fără nicio limitare a drepturilor CEDELICII de a refuza Stimulentul.

Oricare credite pe care le primiți pentru comenzi viitoare ca urmare a utilizării unui Stimulent vor avea propriile reguli de solicitare spre utilizare și propria dată de expirare. Cu excepția cazului în care se specifică altfel, toate creditele vor expira în termen de 3 luni de la momentul la care au fost creditate în contul dumneavoastră.

4. Anularea comenzii

Înțelegeți faptul că comanda dumneavoastră va fi procesată imediat ce a fost confirmată și, ca atare, dreptul dumneavoastră de a anula sau modifica comanda este limitat.
În cazul în care doriți să anulați sau să modificați o comandă trebuie să ne contactați, imediat. Capacitatea noastră de a ne conforma solicitărilor dumneavoastră va depinde momentul în care dvs. ne contactați.

Deși vom depune toate eforturile pentru a asigura că sunt respectate prețurile și descrierile produselor afișate pe Site, ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă care se bazează pe informații inexacte. O comandă poate fi anulată chiar și după confirmarea acesteia. Ne rezervăm dreptul de a anula orice comandă, înainte de sau după confirmare, și vă vom notifica imediat cu privire la orice asemenea anulare. Nu vi se vor factura comenzile anulate în conformitate cu prezenta clauză. Oricare plată efectuată înainte de anularea unei comenzi de către noi vă va fi rambursată, de regulă utilizând aceeași metodă pe care ați utilizat-o pentru plata comenzii dumneavoastră.

Nu aveți dreptul să retrageți comanda dumneavoastră plasată online pe site dacă și atunci când aceasta vizează livrarea de bunuri, care: (a) sunt pasibile de deteriorare sau expiră rapid, sau (b) sunt făcute la specificațiile consumatorului sau personalizate. Produsele comercializate de noi se încadrează în cele două categorii.

5. Preț. Politica de rambursare

Prețul produselor va fi indicat pe site-ul nostru. Prețurile includ TVA. Prețurile se pot modifica în orice moment, însă modificările nu vor afecta comenzile confirmate, exceptând cazul unei erori evidente de preț, când vă vom notifica cât mai curând posibil cu privire la această problemă. Aveți dreptul să anulați comanda dumneavoastră de îndată ce vă notificăm cu privire la orice modificare a prețurilor.
Plata pentru toate Produsele poate fi efectuată:
– în numerar către persoana care livrează comanda, la livrarea produselor
– plata online. comanda se achită cu cardul bancar prin intermediul PayU www.payu.ro. În cazul în care ați ales metoda de plată cu ajutorul cardului bancar, este necesar să completați un formular cu informații despre cardul dumneavoastră, pe o pagină securizată. În această situație, la plasarea comenzii dumneavoastră, cardul dumneavoastră de credit sau de debit va fi autorizat și suma marcată spre plată. Extrasul dumneavoastră de cont va arăta o plată făcută către CE DELICII CATERING SRL.
– cu card de credit sau de debit prin POS mobil, la livrarea produselor, către persoana care livrează comanda.

În cazul în care comanda dumneavoastră este anulată sau modificată, autorizarea cardului dumneavoastră de credit poate fi anulată. Vă informăm că este posibil ca banca dumneavoastră să nu recunoască sumele anulate care derivă de la procesatorul nostru de plăți. În consecință, autorizarea inițială poate să rămână în contul dumneavoastră bancar până la expirarea acesteia. Acest lucru poate dura între 1 și 4 săptămâni în funcție de banca dumneavoastră. Dacă doriți să ștergeți această autorizare mai curând, trebuie să contactați banca dumneavoastră pentru a solicita acesteia să anuleze tranzacția.

Toate vânzările sunt finale dată fiind natura produselor de a nu fi potrivite pentru revânzare. Dacă nu primiți comanda sau dacă lipsește un articol din comandă trebuie să ne contactați.

6. Informații privind livrarea

Timpul de livrare va fi comunicat prin SMS/E-mail la momentul confirmării comenzii. Timpul aproximativ de livrare în cazul comenzilor telefonice este cel comunicat de operatorul telefonic, iar pentru comenzile online acesta va fi comunicat o dată cu confirmarea comenzii, acesta putând  fi influențat de condițiile de trafic si/sau de numărul de comenzi aflate în lucru la momentul preluării comenzii .
Toate comenzile vor fi livrate la adresa comunicată de dvs. cu ocazia lansării comenzii,  de către  un  curier, angajat al societății sau al unei terțe părți cu avem încheiat un contract de prestare de servicii de livrare.
La momentul livrării comenzii/produselor trebuie să asigurați accesul livratorului la adresa (în curte sau imobil) și să răspundeți la numărul de telefon menționat la plasarea comenzii, pentru cazurile în care livratorul nu reușește să găsească adresa exactă sau să obțină accesul în clădire.
În cazul neacceptării livrării comenzii în timpul de livrare comunicat sau în cazul in care livratorul  nu  reușește  să   livreze comanda din  cauza instrucțiunilor inadecvate  transmise de dvs. sau a lipsei de răspuns la apelurile livratorului, aceste comenzi vor fi considerate a fi livrate către dvs., toate riscurile si responsabilitățile în astfel de situații fiind transferate în sarcina dvs.
Site-ul www.cedelicii.ro oferă informații  despre  zonele de livrare, precum si despre zonele unde sunt solicitate comenzi minime.
Harta și arondarea pe zone este conceputa doar în scop informativ și nu crează obligația noastră de a livra la o anumită adresă din cadrul unei zone.
Va rugam ca prealabil lansării comenzii sa verificați pe site daca vă aflați în aceste zone.

În cazul în care doriți să specificați anumite aspecte referitoare la livrare cum ar fi: ora de livrare, adresă sau puncte de reper, va rugam să introduceți în rubrica de observații aceste aspecte înainte de finalizarea comenzii.

7. Erori legate de prețuri

Depunem toate eforturile pentru ca preţurile indicate pe site-ul www.cedelicii.ro să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care identificăm o eroare legată de prețul unui/unor produs/e comandate deja de către dvs. veți fi informat cât mai curând posibil, despre eroarea produsă. În aceste situații, veți avea opţiunea fie de a reconfirma comanda la preţul corect, fie de a anula comanda.

În cazul în care nu vă putem contacta într-un termen rezonabil, folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de comandă, vom considera comanda anulată și veți fi notificat despre aceasta prin e-mail.

În cazul în care optați pentru anularea comenzii, după ce ați fost informat cu privire la preţurile corecte ale produselor, însă anterior acestui moment ați achitat deja prețul produselor comandate, vă vom rambursa integral în cel mai scurt termen (dar nu mai mult de paisprezece 14 zile calendaristice de la anulare) suma achitată.
În cazul în care produsul a fost deja livrat, prețul corect al produsului este cel înscris pe bonul fiscal, sens in care clientul poate achita diferența sau refuza comanda.
SAU
În măsura în care nu v-am informat cu privire la eroarea survenită cu privire la prețurile produselor comandate, potrivit prevederilor din prezenta secțiune, iar comanda a fost confirmată produsele vor fi livrate conform comenzii confirmate.

8. Limitarea răspunderii

Încercam sa ne asigurăm că informațiile disponibile pe site sunt corecte si nu conțin erori sau omisiuni, iar în cazul apariției unei disfuncționalități în acest sens, ne cerem scuze anticipat.

Nu putem garanta că utilizarea site-ului va fi fără erori de operare în ceea ce privește scopul pentru care a fost constituit, dar, în timp util, defectele vor fi corectate. Nu putem garanta întreaga funcționalitate, acuratețe și fiabilitate ale site-ului și nu oferim nicio garanție, expresă sau implicită în legătură cu îndeplinirea obiectivului sau corectitudinii.

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventualele întârzieri, erori, omisiuni sau pierderi de informații transmise, generate de viruși sau alte programe distructive transmise calculatorului, prin intermediul site-ului nostru, de Client sau terți.

Ne-am luat toate măsurile rezonabile pentru a preveni frauda pe internet și pentru a ne asigura că toate datele colectate de la dumneavoastră sunt stocate în siguranță, iar in acest sens va rugăm să analizați Politica de confidențialitate și protecția datelor cu caracter personal afișate site-ul nostru.

Nu vom putea fi trași la răspundere pentru orice întârziere în executare sau neexecutarea furnizării produselor sau serviciilor aferente în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui eveniment care este în afara controlului nostru.